maandag 6 augustus 2012

verhuizen

Een tijdje terug heb ik voor twee mensen wat geknutseld rondom het thema: "verhuizen".

kaart

De kaart is gemaakt van craft cardstock, bewerkt met de distresser en distressinkt. De huisjes zijn een beetje 3D opgeplakt en 1 is gestempeld en bewerkt met embossing-poeder, zodat die meer opvalt. Zoals je op deze foto goed kan zien bewerk ik ook altijd de binnenkant. 



label

Dit label is beplakt met papier, opgeschuurd en bewerkt met inkt en embossing-poeder. De stempel van Tim Holz met het muurmotief heb ik met zwarte stazon ingesmeerd en in de nog warme embossingpoeder gedrukt. De tekst heb ik op sheet geprint en vast gezet met een spijker-brad. Deze was zilver van kleur, maar met versamark en gouden embossing-poeder heb ik hem passend bij de rest gemaakt. Aan de boekbindring heb ik nog een kleiner label bevestigd, een sleuteltje en lekker veel lintjes. Ook sommige lintjes heb ik met inkt bewerkt voor een passende tint..

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten