woensdag 1 augustus 2012

knutseldagje

Vandaag heb ik met mijn vriendin Sandra druk en gezellig de hele dag geknutseld. Het resultaat is erg leuk geworden, maar kan ik nog niet laten zien. Het is een verjaardagslabel voor Finie. Ik had hiervoor netjes de lievelingskeur van haar gevraagd om daar mee te werken. Ik kan al loslaten dat het geen blauw is geworden...sorry! Ik hoop maar dat het resultaat leuk genoeg is om mij te vergeven. Na 16 augustus zal ik er een foto van op mijn blog zetten.
Om toch een foto te plaatsen vandaag heb ik een label gekozen die ik pas gemaakt heb.

label

Deze label heb ik gemaakt voor de verjaardag van Mia. Zij werkt nog steeds met veel overgave in haar naaiatelier, dus het mode-thema was snel bedacht. De basis is chipboard met papier beplakt en opgeschuurd. De paspop is bewerkt met versamark en embossingpoeder. Het gebruiken van embossingpoeder is wel een hobby van mij; ik ben dol op lekker kliederen. De randjes zijn dan ook bewerkt met goud poeder. Verder heb ik veel elementjes die met handwerken te maken hebben en glitterswirls toegevoegd. Door de eyelet bovenaan heb ik een boekbindring gedaan met lintjes, kralen en bedeltjes.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten