dinsdag 25 september 2012

eenvoudig, maar leuk

Morgen komt de freubelclub en aan één van de deelneemsters ben ik nog geld verschuldigd. Aangezien ze er een tijdje op heeft moeten wachten leek het mij leuk het geld een beetje op te leuken. Met een oud kledinglabel en een omgebouwd hoesje kom je en heel eind. (hoor ik hier een echo dat je van alles wel weer wat kunt maken!) Ik heb eerst voorzichtig de prijssticker verwijderd. Daarna met een schuurpapiertje de kleuren wat minder heftig gemaakt en de tekst "street one" weggeschuurd. Door het schuren had ik ook geen last meer van het plaklaagje van de sticker. Daarna met een template wiebertjes in groen op het label gemaakt. Verbazingwekkend vond ik het opplakken van het doorzichtige hoesje met boekbinderslijm. Ik kan echt geen vieze sporen ontdekken. Wonderspul! De rest spreekt denk ik vanzelf.

 voor

 na

voor

 na

Geen opmerkingen:

Een reactie posten