dinsdag 25 september 2012

productief dagje

Vandaag heb ik niet alleen het geld opgeleukt en een begin gemaakt met de atc van/voor Mieke, maar ook een kaart gemaakt voor mijn vriendin Sandra. Zij komt morgen overdag gezellig knutselen. Ze is al aardig wat kilootjes kwijt, wat ik erg knap van haar vind. Om haar een hart onder de riem te steken dus een toepasselijk kaartje.
Ik heb eerst de stempel afgedrukt op een wit papiertje. Deze uitgesneden met de big shot. De afdruk heb ik gemaskerd, zodat ik de achtergrond met distress inkt kon bewerken. Daarna met derwent de afdruk ingekleurd. Het uitzoeken van bijpassend papier heeft even wat tijd gekost, maar ik vind het resultaat leuk. Hopelijk zij ook. (Nu maar hopen dat ze mijn blog niet meer check voordat ze naar mij komt, anders is het geen verrassing meer.)








1 opmerking:

  1. Love It......Thanks For Your Support.....Enne Nee had je Blog net niet gezien...wel vlak daarvoor Haha...Xxxx Knuf..

    BeantwoordenVerwijderen