donderdag 13 september 2012

vergeten

Nu heb ik in de puinhopen van mijn kamertje gisteren nog tot laat aan een kerstkaart gewerkt. Niet om eens op tijd te zijn met het versturen van mijn kerstwensen, maar om op de beurs te hangen in Rijswijk. Helaas heb ik hem in alle hectiek van vandaag vergeten op de foto te zetten. Vandaag zijn we betijds begonnen met het inladen van de kar en vertrokken naar Rijswijk om de stand op te bouwen. Het was weer een pittig klusje, maar de stand staat. Zaterdag ben ik daar achter de kassa te vinden.
Om ook dit stukje schrijven op te sieren met een plaatje, even een lay-out uit oude doos. En dan bedoel ik wel heel oud! Het betreft één van mijn eerste lay-outs. Gemaakt tijdens mijn eerste "crop" bij "Piens Atelier" in Hilversum.


Niet snel daarna heb ik de volgende gemaakt. En ja, daar ben ik best een beetje trots op, want die heeft in de "creatief met foto's" gestaan.

(Mijn hond Lara op de foto's is inmiddels al weer negen.)

1 opmerking:

  1. Hey...

    The Good old Times/Days.....
    Good old Memories....
    Lieve kleine Lara.....Gossie...

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen